poniedziałek, 25 czerwca 2018

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018


Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018
WYJAZD
  • Poniedziałek 2 lipca 
  • Zbiórka 8:30 
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Odjazd 9:00
POWRÓT
  • Niedziela 15 lipca
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Przyjazd około 12:30-12:45
WYCIECZKI
  • 4.07 - spływ kajakowy
  • 6.07 - Wilno
  • 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn
  • 12.07 - Aquapark w Suwałkach
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
  • Mundur 
  • Śpiwór
  • KARIMATA (potrzebna na wędrówkę)
  • Menażkę i sztućce, kubek
  • dres do spania 
  • ręcznik 
  • przybory toaletowe 
  • klapki pod prysznic 
  • bielizna osobista 
  • kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść )
  • koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania 
  • letnia kurtka przeciwdeszczowa 
  • balsam do opalania 
  • aerozol od komarów i kleszczy 
  • mały podręczny plecak na wycieczki i wędrówki ( taki, żeby można było w czasie wędrówki przyczepić śpiwór, włożyć prowiant, wodę )
  • NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka) 
  • Kalosze, klapki lub japonki, buty do chodzenia na bazie, buty na wędrówkę (proszę nie kupować nowych, ponieważ na pewno będą obtarcia)
  • pieniądze na drobne wydatki: ( zł i euro na wycieczkę ) 
  • legitymacja szkolna z wpisanym peselem 
  • PASZPORT,DOWÓD OSOBISTY LUB DOWÓD TYMCZASOWY na WYCIECZKĘ

Inne:

  • Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku. 
  • Na terenie bazy nie ma możliwości ładowania telefonu, ponieważ ilość kontaktów jest ograniczona.
  • Informujemy, że podczas trwania obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w Mszy Świętej na terenie bazy. W przypadku gdy dziecko ma nie uczestniczyć we Mszy Świętej, będzie miało zorganizowane zajęcia z jednym z drużynowych z kadry obozu. 
  • Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
  • Wymagane jest aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak (ułatwi to poruszanie się podczas podróży)
  • Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży do Suchej Rzeczki oraz zapewnić zapas leków na wszystkie wycieczki. 
  • Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
  • Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu. 
  • Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.

TELEFON DO KOMENDY OBOZU:
Marta Zapolska – komendant 509285750
Ewelina Zajkowska – zastępca komendanta 507434309

TELEFONY DO OPIEKUNÓW:
Agata Skorupska- 69 BDH i 63 BDH 514664303Julia Winnicka -3 BDH i 36 BDSh 666913259
Renata Czupryńska - 60 BDH -507949822
Justyna Bukrym - 41 BDH 728934312
Michał Cholewiczki - 66 BDM 506332089
Aleksandra Roszkowska- 66 BDŻ 538138584

TELEFONY DO DRUŻYNOWYCH:
Julia Winnicka -3 BDH 666913259
Julian Topczewski - 36 BDSh 796452600
Eliza Gaińska - 41 BDH 795064079
Anna Zajkowska - 63 BDH 604280733
Emil Głębocki - 60 BDH 531107773
Adam Zawistowski - 69 BDH 537938148
Bartłomiej Lerman - 66 BDM 533932474
Patrycja Szymczuk - 66 BDŻ 698995855

Brak komentarzy: